Mä olin TODELLA ylpeä itsestäni eilen. Olin päiväkäynnillä kavereiden kans mökillä, ja kyllähän siellä kaikenlaista erilaista mässättävää oli. Noh, itsehän mökillä söin kunnioitettavan hyvin. Aamulla kotona oli hyvä aamupala: paahtoleipä, raejuustoa ja rasvatonta maitoa. Sitten siellä mökillä söin päivällä (kun toiset teki pitsaa!!) raejuustoa ja viinirypäleitä, pari lasia sinkki+E:tä ja ruisleivän. Sitten jossain vaiheessa välipalaksi kaks porkkanaa, sinkki+Etä ja sämpylän ilman mtn päällisiä ja pari läkerolia. Sen jälkeen me jumpattiin jtn puol tuntia, ukkopunnerruksia, vatsoja, hauiskääntöä, lankkua yms. Sitten käytiin vielä 1,5 h lenkillä. Oli kyllä reipas olo! Paitsi kaikki kolme kaveriani (jotka ovat täydellisessä kunnossa) olivat käyneet aamulla juoksemassa. Hieman itsetuntoa laski, mutta ei kai siinä. (ite ne söi kokoajan karkkia ja tällästä siellä!)

Ja sitten päästään siihen, mistä mä olin niin ylpeä. Me laitettiin pöytä koreaksi =grillattiin maissia ja kesäkurpitsaa, tehtiin dippi ja dipattavaksi porkkanoita, omenia, sipsejä, pähkinöitä, kaikkea! Pöydässä oli myös suklaadippi, vaahtokarkkeja, sämpylöitä ja limsaa ja sinkki+Etä. Mä tein niin hyvät ratkaisut, että mä join ainoastaan sinkkietä, söin maissin, kesäkurpitsaa, porkkanoita, omenia ja sämpylän. Ainoa miinus, että dippasin niitä vähän siinä normidipissä. Mutta miettikää, tilanteesta olisi hyvin voinut tulla possuiluilta!

Tuolla paistaa aurinko niin paljo että tekis mieli lähteä enemmän lenkille ku salille.