Tänään on ollut vähän jännä päivä. Mun jalat on ihan jumissa, ei pohkeet vaan reidet. Niihin sattuu niin paljo! Mä ihmettelen, nostan hattua ja kadehdin niitä ihmisiä, jotka pystyvät treenaamaan vähillä kaloreilla ilman ikäviä sivuongelmia -> kroppa jumittaa täysin ->huippaa ->jne. Ja kaikista pahinta tuohon jumittamiseen on se, että vaikka yritän syödä monivitamiinipillereitä, ei mitään merkitystä. Sain tänään magnesiumia, jospa se nyt auttais sitten.

En oo uskaltanu käydä puntarilla.

Tänään oon ja en oo syöny paljon. Äskön tuli vähän läski olo, kun söin mehujään (olin hyvä, en syöny puffettia!ü) ja mansikoita vähäsen, sitte vielä raejuustoa, kaks näkkäriä kurkulla ja salaatilla, maitolasin. Noh, ei tuo nyt ainakaan mitään paskaruokaa ole, ja se on positiivista! Mä oon aatellu, että teen silleen että syön ns. turvaruokia, joihin minulla kuuluu kaikki terveellinen ape plus mehujäät. Olen sinänsä onnellisessa asemassa, että en ole opettanut itseäni oksentamaan, joten siitä ei tule ongelmia, vaikka välillä söisikin vähän enemmän.

Tänään kävin salilla, tunnin treenin tein, ei mikään tosikova, mutta tuli hyvä mieli! Olis ollu vielä illalla tarkotus pelata futista, mutta ei tullut väkeä.:< En myönnä ääneen, mutta uskallan kirjoittaa, että reiteni melkein huusivat helpotuksesta kun väkeä ei tullutkaan.

Noh, ihan hyvin menee, ei repsahduksia, ja luultavasti tällä viikolla uskallan käydä puntarilla, who knows.