Tämä homma toimii ihan jees. Eilen oli välipäivä, tänään kävin salilla. Vaikka aluksi ei yhtään jaksattanut, homma sujui silti ihan kiitettävästi. Harmi vaan, että punttipuoli oli ihan täynnä jäätävän kokosia köriläitä, niin siinä jäi sitten penkkikin tekemättä. Muttas eihän siinä auttanut muuta kuin tehä normilaitteilla rintalihakset. Syömingit on tänään sujunut ihan jees, mua vaan pelottaa, että kun syö vähän harvemmin -> annoskoot suurenee -> energiamäärä on sama kuin ennenkin. Mutta pitää toivoa ja luottaa että ruokamääräkin olis pienentynyt. Mutta mun pitää onnitella itseäni, olen selvinnyt jo lauantai-iltaan asti ryhtymättä ahmimaan/possuilemaan herkkujen kanssa. Muutenkin olen ensi tiistaina ollut syömättä kaksi viikkoa herkkuja. (paitsi torstai-iltana yksi suklaakeksi)

Mä oon tässä miettinyt, että mistä tää johtuu tämän homman helppous. Voi olla se, että mä olen syönyt oikeaa ruokaa tarpeeksi tai jotain. Mutta normaalisti, kun aloittaa tämän leikkimisen ruuan kanssa, perjantaina on ison karkkipussin kanssa viettämässä rakkaussuhdetta. Tai vaatteet jauhosta valkoisina kun on alkanut tehdä mieli 'jotain hyvää´. No, elämä on jännää, enkä tosiaankaan toivo, että entiseen tulisi paluuta. Mulle kelpaa hyvin tämä ahmimaton elämä.

Jos mulla alkaa mieli tehdä syödä, mä ajattelen että kahden viikon jälkeen tavat on jo juurtuneet vähän päähän, eli se on silloin helpompaa. No, toivottavasti se on niin, luin jostain terveys-lehdestä.(yllätysyllätys) Muuten, ihan vaan sellaisena koommentoimisasiana, huvittavaa nähdä kaikkien aikakausilehtien kannet. Näin juokset kesäkuntoon, löydä huippukuntosi juoksemalla, tuon tyylisiä otsikoita näkyilee. Repeilen itsekseni. Hyvä asia se on, mutta kun ne samat asiat ovat joka kesä. Ja samoin nämä kesäkuntojutut. Mutta kieltämättä, olisihan se itsekin kiva saada päkki näkyviin kesäksi..

Kuntonyrkkeily alkaa taas. Juhlin itsekseni sitä, se on kyllä niin parasta hommaa!

Huomenna aamulla n.15 kilometrin pitkälle rasvanpolttolenkille. Vaikka menis miten kauan, pitää ajatella, että siinä se. Huom! Käytiin tänään kahvilla ja lopputulos: söin kaksi puolikasta sämpylää, kahvia (mustana) ja yhden kirsikkatomaatin. Ja pöydässä oli vaikka ja mitä. Oon niin ylpeä itestäni!ü