Mä en osaa olla paikallani. Se ei oo aina hyvä juttu. Joskus, kun haluaisit olla paikallasi, sinun täytyykin lähteä. Ehkä mä kuitenkin jumitan jonkun aikaa tässä, mä toivon niin. Sillä välillähän voi silti pysähtyä ja avata sydäntään, eikö niin?

Mä olen monta persoonaa yhdessä ihmisessä, tervetuloa ihmettelemään elämää.

Joskus haluaisi, että asuisi etelässä. Jos etelässä on aina näin kuuma, en mä silti ihan heti taida sinne muuttaa. Eihän tuolla voi etes kunnolla käydä juoksemassa!! tai siis voihan sitä käydä, mutta ei jaksa. Ei pysty. Ja jäkistäkin saa pelattua vasta kun on alle 25. Joo, en pelaa joukkueessa mutta kavereitten kanssa. Ja se on parasta!! Ainaki talvella ku ei oo futista. Mutta kyllä lumilautailu pärjää jonkun verran.

Eilen yksi ystävä tuli kotiin. Tuli heti hyvä mieli, kun näki hänet. Kyllä tämä tästä paremmaksi muuttuu.

Täytyy uskoa ja toivoa.