Mulla oli tänään terveystarkastus. Joo, paino on pudonnut mukavasti, mutta jos vielä sellaiset kolme kiloa pudottaisit nii olisi joo hyvä. Mulla rupes siinä vaiheessa keittämään aivan kunnolla. Mä pystyn keveästi myöntämään, että joo, treenattavaa kyllä on, mutta kumpihan meistä tekisi enemmän miesten punnerruksia, se typerä terkka-akka(joka ei todellakaan ole huippukunnossa) vai minä? Uskaltaisin panna aika paljon panokseksi että minä niitä tekisin. Ehkä mä yritän vaan kieltää iteltäni sitä, että mä oikeasti olen läski. Ehkä mä elän sellaisessa harhakuvitelmassa, että mä oikeasti olen urheileva nuori. Joo, söin eilen jäätelöäkin illalla kavereitten kanssa, mutta mitä väliä? Paitsi että kyllä se oikeasti ärsyttää mua. Ainakin aivan vähäsen. Mutta mua ärsyttää myös omalla tavallani se, että se ärsyttää mua. En mä ole haluamassa itsestäni mitään anorektikkoa, mutta mun mieli luulee niin, se rupeaa ulisemaan heti, kun syön jotain paskaa.

Ja perjantaina ja lauantainahan sitä paskaa tuli sitten syötyä oikein olan takaa. Kuuli perjantaina, että irtsarit on alessa, ja yhet kaverit toi saksantunneille niitä. No rutto oli pakko kun yhestä kolmeen saksaa perjantaina, ei sitä kukaan jaksa. Sitten myöhemmin olin menossa salille mutta takareidet oli niin jumissa että mä ajattelin että parempi ehkä pitää välipäivä. Ja otin digestivekeksejä varmaan kakskytä senttisen pinon ja menin sänkyyn lukemaan ja syömään.

Tästä se lähtee.<3

Tuskanen olo.