Plussaa tässä päivässä on ollut, että kävin juoksemassa puoli tuntia (5,5km), ja tein sen jälkeen 100 vatsaa ja selkää. Vaikka tänään piti olla lepo!! Olen ylpeä itsestäni. Mielenkiintoista on myös katsoa YLEN sivuilta säbäturnausta. Miinusta on se, että vaikka juoksu tuntuikin hyvältä, oikea pohje tuntuu aivan sairaan kipeältä. Miinusta päivään tuo myös se, että aamulla tuli syötyä kolme karkkia, ja iltapäivällä yksi kahvikeksi (tietenki paljon muutakin, mutta ei herkkuja!). Myös se ärsyttää, että poikaan, johon olen tuntenut vetoa, on yksi sairaan mukava tyttö, (mun kaveri, melkein ystävä) ihastunut. Kyllä mä aion antaa hänelle vapaat kädet. Ei siitä varmaan edes olisi tullut mitään. Ne ärsyttää, ei voi mitään. Kokonaisarvosana päivälle on kuitenkin hyvä, sillä äärettömiä masennuksen hetkiä ei ole tullut, ja illalla kattoon jäkistä.(: Ehkä myös yksi ystävä tulee käymään.

Kokonaan viikko on mennyt ihan jees. Vaikka irtsarit on ollut alessa, en ole ostanut, hyvä minä! Harmi vaan, että huomenna ei ole jäkisreeniä, pitää ite kehittää jotain mukavaa korvaukseksi siitä. Voisi vaikka käydä luistelemassa, ihan vain luistelemassa, ei mitään kiekon kanssa leikkimistä. Jos joku ihmettelee, nin voin kertoa, että kentän kiertäminen täydessä vauhdissa puhdistaa ikävistä asioista sekä alkaa mukavasti tuntumaan etureisissä. Puhumattakaan erilaisista spurttilähdöistä yms.

Suomi tällä hetkellä 2-1 johdossa. Hyvä!!(: