Mä päätin jatkaa sen takia, että mulla olis joku jonka vuoksi tehdä töitä. Jokin päämäärä elämässä, you know. Mä päätin sen takia, että voisin näyttää kaikille, että mustakin on johonkin. Mä päätin sen koulussa näytetyn 'painonhallinnan abc'n takia, että musta ei tuu sellaista, niin kuin noin puolet suomalaisista on. Ylipainoisia. Mulla itellä ei oo hajuakaan, kuulunko pä tuohon kategoriaan. En oo käyny puntarilla maan vuosiin. (=pari viikkoa sitten, ja ei minkäänlaista muistikuvaa painosta.) Mutta mä en yhtään ihmettele, vaikka se olis noussut. Salilla kasvattanut massaa, tehnyt lyhyitä toistoja isoilla painoilla, saanut tarpeeksi energiaa, siinähän lihakset kasvaa. Massaa tulee lisää. Mutta päkin mä haluan, oli tilanne mikä hyvänsä.

Noniin, kun on päästy tuon aloitusvaihteen ohi, voisi alkaa kirjata tavotteita ylös. Se on faktaa, että mä haluaisin saada ylimääräisen pois mun kropasta. reisistä, mahasta, käsistä. Sillä vaikka mulla on lihasta, mulla on myös sitä läskiä. Sitä keltaista ihraa, joka pitää saada pois.

Mutta huomenna lisää.