Kuka kertois mulle minne mä meen/hei kuka tarttuis kädestä ja pyytäis/älä vielä lähde tule tänne/mä kaipaan

Joo, mä en jaksa että tästäki merkinnästä tulee vaan jotain rakkauspaskaa, mutta minkäs teet. Salilla kävin tyhjentämässä päätäni olan takaa, otti koville, ku yritin vaan vatsoja ja käsiä siellä vetää. Täytyy myöntää, että kyllä sinne jalkojakin välillä eksy mukaan, ku ei mitenkää jaksanu vaa käsiä rääkätä. Kyllä huomenna tuntuu, mä luulen. Laittoin habakasvattimeen huumorilla käsille pikkusen lisää ja saa nähä. Muuten, salikävijät on loppujen lopuksi aika ystävällisiä. Muaki morjensti yks tyyppi joka on aina samaan aikaan salilla.(: Kyllä siitä ihan hyvä mieli tulee. Miettii tässä, että vois alkaa käydä tuolla salilla oikein urakalla vaihteeksi, jos rupeais tuloksia kunnolla näkyyn. Mutta rutto aikataulu taas vaihteeksi buukattu melkeen yhtä täyteen ku viime keväänä. Hyvähän se, että on ohjelmaa, en mä sitä. Mutta harmittaa vaan välillä, kun ei pysty vaikka meneen salille ku haluais.

Eilen kävin juokseen 15, siks yritin jalkoja säästää niin paljo, ei ne tunnu hirveän kipeältä, mutta jos meinaan puolikkaan juosta ens vkl niin kyllä pitäis alkaa rauhottaan niitäki. Mulla oli hieronta tässä pari päivää sitte, huomattava takareisikireys. Mulle tuli vähän tyhmä olo, välillä se kyseli, et tuleeko huono omatunto jos ei pääse liikkumaan ja välillä se kehu, että onpa mukava nähä nykynuorella näin tiivistä lihaskudosta. Sitä vaan mietti siinä että onko tehnyt taas vaihteeksi aivan väärin vai kenties sattunu tekemään jotaki oikein.

Miettii sitte siinä. Muttas muttas, viikonlopusta, semmosta sitte. En kommentoi muuten ku sanomalla että kerroin jotaki mitä en oo kenellekään ikinä kertonu.

Enkä mä tiedä, kaduttaako.

Anna minulle armahduksesi/ole minulle Rafaelin enkeli